zaterdag 18 december 2010

Vanaf vandaag ook geschreven blog-posts: "Ik ben altijd bang dat ik de enige ben die bepakt en bezakt met vier volle tassen aankomt"


Zaterdag 18 december

Ik ben altijd bang dat ik de enige ben die bepakt en bezakt met vier volle tassen aankomt. Maar gelukkig valt dat dan altijd weer mee; ook vandaag was ik niet de enige.
Nadat iedereen zijn of haar bedje uitgezocht had werden we welkom geheten door Jeroen. Meteen vanaf het begin was er een heel gezellige en ontspannen sfeer – de stress komt later nog wel – en werd er alweer veel gelachen.
Tot een uur of vijf voelde het eigenlijk nog als een gewone repetitiedag van Jeroen de Grote, maar toen we met zijn allen gingen avondeten drong het tot mij door dat we de komende dagen hier met z’n allen zullen doorbrengen. Echt heel leuk met deze groep!

Ik heb heel veel zin om met deze leuke mensen vijf dagen hard samen te werken, we gaan echt iets ontzettends moois neerzetten!

Ik zie u bij de premiere! ;)

Liefs,
Katelijne


v.l.n.r.: Caro, Sarah (onder de beer), Joyce, Kathelijne (onder de Panda), Sophie
de slaapzaal
Wouter (links) en Luuk (rechts)





 foto's: Sarah & Wouter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten