dinsdag 21 december 2010

Geschrevenblog: 'Ik had echt even een pittig kippenvelmomentje'

 Ooh wat gaat de tijd toch snel, het is alweer dinsdag!
Zondagavond ben ik weg gegaan, omdat ik heftig eczeem of zoiets op mijn benen had en dat was ontzettend pijnlijk.
Gelukkig heeft Jeroen (Kriek, regiseur. Red.) me er doorheen gesleept: ‘Cora’ zei hij, (hij noemt me Cora, ik weet ook niet waarom) ‘Cora, ook al ben je helemaal beschimmelt, we houden toch nog van je.’
Je kan al wel weer merken hoe gemoedelijk de sfeer is hier.
Maar goed. Gister naar de dokter, lekker zalfje gekregen.
 En nu ben ik er weer!
‘Zo ben je weg ennuh.. zo ben je er weer!’ (even een citaatje uit ‘Jeroen de Grote’)

Gister middag, toen ik er dus weer was, kon ik nog niet zo goed meedoen met de repetities. Dus heb ik gekeken.
Jeetje het wordt zo fantastisch! Ik had echt even een pittig kippenvelmomentje.
De lichten, de kostuums, de animaties... wauw!



Over kostuums gesproken, bij de flessenfabriek hebben we  heel mooie groene overalls aan.
Vooral de mannen staat het waanzinnig sexy.



(zoals je ziet gaan ze zich er ook volledig naar gedragen)

(en ook de meisjes versieren is met deze outfit No Problem)

Zo meteen maar snel verder repeteren, want er is nog heel veel te doen voor een goede première. (en omg dat is over twee dagen al!) Maar ik weet zeker dat het goed komt met zo’n geweldig team!
Liefs,

Caro (werknemer nummer 7)

foto's: Caro Goldenbelt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten