woensdag 22 december 2010

Geschreven blog: "Vanavond is de eerste try-out"

Hallo lieve mensen,

Ik typ deze Blog snel op mijn mobiel terwijl iedereen aan tafel zit en Jonathan alle aandacht op eist. Vanochtend mochten we een half uur langer slapen. Na het ontbijt was het tijd voor de grote schoonmaak! Toen uiteindelijk Miriam, Joyce en Diede ook klaar waren met de wc's deden we een snelle tekstdoorloop van het 2e deel. Daarna gingen mensen in groepjes nog dingen door nemen of gewoon relaxen. Vanavond is de eerste try-out. Niemand lijkt erg gespannen. Eigenlijk leeft iedereen vooral toe naar de première. Als lijkt nu duidelijk te worden. Na de doorloop van gister (die alles bij elkaar 6 uur duurde omdat alles voor de techniek geregeld moest worden) hebben we nu allemaal een goed beeld van wat het gaat worden. Het einde is echt prachtig geworden! Nu alleen nog de puntjes op de i zetten.
De sfeer is echt geweldig. Gister had ik even een dipje (ik was niet de enige trouwens). Zoveel mensen zijn er op dat moment voor je. Je krijgt 10 knuffels en veel lieve woorden. Ik heb zin in vanavond, maar morgen wordt natuurlijk echt bijzonder. Dan zijn er ook heel veel mensen voor mij.

Het wordt echt super gaaf!

Liefs, Anthe
(en een dikke kus voor mijn ouders en lieve schat)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten