maandag 27 december 2010

Geschreven Blog: Nadat ik heb geflipperd ( oké oké, ik geef het toe )

Hallo........ hallooooo.......... hallo daar.

Nadat we eergisteren lekker ( één dagje ) kerstvakantie hebben gehad, moesten we de volgende dag al weer hard aan het werk!
En natuurlijk ik was nog niet binnen of Jaap is al weer aan de verslaving begonnen, jawel het flipperen! Ik doe natuurlijk nooooooooit mee aan deze LEUKE verslaving.................
Nadat ik heb geflipperd ( oké oké, ik geef het toe ) hebben we nog even met z'n alle lekker in de lounge gezeten, en toen was het al weer kwart voor één en moesten we ons maar eens gaan klaar maken voor de voorstelling. We gingen al redelijk snel ons in de grime zetten en onze kostuums aandoen.
Toen mochten we niet meer uit de slaapkamer, want de eerste gasten waren er al.

De voorstelling ging erg goed! Het was ook een volle bak, en dat speelt erg fijn!
Ik zie jullie bij de voorstellingen van Jeroen de Grote

Liefs,
(Kleine) Marieke
Niet alleen de spelers maar ook ons jonge publiek is verslaafd aan de flipperkast
foto: Ingvild

Geen opmerkingen:

Een reactie posten