donderdag 23 december 2010

geschreven blog - "Ik ga maar eens slapen, en morgen lekker lang douchen"


Gegroet mensen,

Na een Try-out die echt fantastisch ging *ahum* ’s middags, wilde ik snel een blog schrijven, maar toen moesten wij naar de slaapzaal om van Nard en Jeroen te horen dat de Try-out echt slecht ging. Daarna hadden we eten, boerengroentesoep en brood en broodbeleg en salades, zoals tonijn- en eierersalade.  Vervolgens werden we allemaal geschminkt en kregen we nog even een snel lesje applaus ontvangen, voordat we ons konden voorbereiden op de première.
De première ging fantastisch, en vervolgens werden de spelers door ome Bart geroepen met de woorden: “Over tien minuten in de Goliath.” of iets wat daar op lijkt. Allemaal opgewonden naar de Goliath (studio, red.) om te horen dat wij allemaal naar huis moesten, waardoor er toch een domper kwam, omdat iedereen al zeer snel naar huis moest met papa en mama mee in de auto. En ook al zie ik iedereen weer over minder dan 10 uur, mis ik het gevoel nu al, het idee om straks alleen wakker te worden, in een kamer zonder:
·        uitzicht op de Aldi,
·        Luuk aan mijn voeteneinde, zonder Dalith onder mij,
·       een veel te blije Jaap,
·       Marieke, de grote, Doron, Chris, Jet en Miriam die ook nog half slapen wanneer Joost langs is geweest,
·        giechelende meisjes die ook veel te actief zijn op een ochtend,
·       Tom,
·        Joost die ons wakker maakt met: begin de dag met een dansje.
Niets van dit alles, enkel een wekker die piept als ik op moet staan.
Ik ga maar eens slapen, en morgen lekker lang douchen, het enige pluspunt van thuis slapen, en iedereen die nog niet is komen kijken, moet sowieso komen kijken, en iedereen die al wel is komen kijken, moet gewoon nog een keer komen kijken.

Slaap lekker, welterusten en droom zacht van Maarten (Wouter, red.) 
melkchocoladehagelslagfan voor altijd

Jeroen (Kriek) breng een toast uit na de voorstelling
En er wordt gesnackt

En gepraat

.............
Het ontmantelen van de slaapzaal

foto's: Ingvild

Geen opmerkingen:

Een reactie posten