zondag 2 januari 2011

Geschreven blog - TABEE van Barbara

Lieve Bloglezers,

Zo de laatste voorstelling (of de soort van laatste voorstelling) zit er ook alweer op.
Aan de ene kant voelt het alsof we 9 maanden lang elke dag de voorstelling gespeeld hebben, maar aan de andere kant is het ook zo voorbij gevlogen.

Vanmiddag om 12 uur verzamelden we allemaal weer in de kerk. We waren natuurlijk twee dagen vrij geweest om Oud en Nieuw te vieren, al was er vrijdag avond/nacht een feestje in de kerk voor wie deze fijne plek toch niet los kon laten.
De Oude&nieuw party in de Kerk met DJ Iwan
foto's: Doron

Het griepvirus is gelukkig nog steeds in stand. Jeroen (de regisseur, niet de grote) kampt nu met de griep die ik helemaaaaal aan het begin van de kerstvakantie de kerk in heb gesleept en waardoor heeeel de cast onderuit is gegaan en waardoor zelfs 3 voorstellingen niet door konden gaan, omdat onze arme Thomas (die Jeroen de Grote speelt) ook de griep te pakken had. Gelukkig heeft hij het vanaf dinsdagavond volgehouden en toch de laatste voorstellingen allemaal gespeeld! Dat was wel heel fijn, al vond hij het zelf misschien niet zo heel fijn om elke keer maar weer zichzelf in zijn luier te hijsen. Gelukkig heeft tie het wel gedaan!

De voorstelling van vandaag (2 Januari) was echt nokkie nokkie vol. Echt helemaal uitverkocht. Ik heb nog nooit deze zaal zo vol gezien. Dat geeft toch wel een kick. Ik zit dan achter te wachten en dan hoor ik de proloog en dan komen de proloog mensen zo binnen gerend achter en dan gaat het altijd van: OOOH JAA ZO VOL! ZO VEEL MENSEN! ME OMA IS ER OOK, WIST IK HELEMAAL NIET! Dat vind ik altijd een heel leuk moment. De voorstelling is ook heel goed gegaan. Moet ook wel, als laatste (nep laatste jaja) voorstelling.
En na de voorstelling besefte iedereen dat morgen weer het echte leven begint. En niet het leven van jeroen de grote, nee dat stopt nu even voor twee weken. Morgen moet iedereen weer gewoon naar school of gewoon aan het werk. Tja, das een leven met veel minder adrenaline, maar ach je moet er maar het beste van maken. Soms zou ik ook wel eens Jeroen de grote willen zijn, dan kroop ik gewoon in me boerenkool. Lekker veilig.

Liefs,
en TABEE
van Barbara
of
Elène

Als verassing had Ordia (actrice in 'See Me, Feel Me') een laatste-voorstelling-taart gemaakt voor alle Jeroen de Grote mensen.
Thomas is weer bij de levenden

Vandaag was o.a. Casing Rinkie barman. De meisjes worden altijd blij van een Casing achter de bar.

De laatste dag dat iedereen nog even op dicht tegen elkaar aan kon kruipen voordat het 'gewone' leven weer begint.

Miriam verruilt de rol van Lieve Dame voor Zorro
Caro is ook weer bij de levende. Na bijna de hele week ziek te zijn geweest kon Caro de laatste voorstelling toch nog meespelen.

Een gevulde foyer

En een gevulde zaal
foto's: Ingvild

Geen opmerkingen:

Een reactie posten