donderdag 20 januari 2011

Gescheven blog - Het besef dat het is af gelopen komt nu pas echt op gang.

Heey allemaal,

Ik kreeg info van geertje over dit stuk. Ik las het verhaal en dacht okeeeey?!
Maar toch wilde ik er aan mee doen. Ik gaf me op, en de enige die ik kende was Geertje.
Toen ik door mocht was ik super blij, ik heb het hele huis bij elkaar geschreeuwd.
Ik kwam en ik zag allemaal vreemde mensen staan (behalve geertje) Ik moest nog wennen aan namen, voor al die van Diede bijvoorbeeld. En ik weet nog dat ik allemaal iets tegen de jongens had. Daarna leerde ik ze beter kennen, en kregen we steeds meer een band. Zo ook met de namen, ik kreeg ook een goede vriendschap met Jet. Samen hebben we er een super gaaf toneel stuk gemaakt! Dus ik zat er met m'n gedachten helemaal naast. Toen Jeroen ons K3 noemden wist ik dat ik er iets mee ging doen.
Toen jet mij had gevraagd of ik nog een act ging doen voor de bonte avond, dacht ik meteen aan k3. We hebben Sophie ook gevraagd maar die kon het niet zo gauw in haar hoofd krijgen. Dus hebben jet en ik het samen gedaan.
Het besef dat het is af gelopen komt nu pas echt op gang.
Ik mis jullie allemaal zo!!!! ='(

dikke, stevige knuffels en kuzzies van Shanel *smak*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten