woensdag 19 januari 2011

Gescheven Blog - Ik mis jullie nu al

Ik snap niet dat ik het eerst niet leuk vond. Toen ik auditie deed vond ik het al super leuk en toen mocht ik ook nog mee doen ik was echt super blij. Alleen toen bleek dat ik elke zaterdag moest repeteren en de hele kerstvakantie voorstellingen spelen. Ik zag er best tegen op ik vond het zwaar en dat kwam ook omdat ik niemand kende. En ik ben niet iemand die snel contact zoekt met mensen die ik niet of nouwlijks ken.
Ik had helemaal geen zin in de kerstvakantie want dan zou ik mijn vriendinnen moeten missen maar toen de kerstvakantie begonnen was vond ik het steeds leuker. Ik heb heel erg genoten en snap niet dat ik het eerst niet leuk vond. Ik mis jullie nu al.

Dikke kus en veel liefs jet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten